Annun palsta
Hei Annu,
Onko mahdollista että vitamiinien käyttö vaikuttaa seksihaluihin? Kun kokoajan tekee seksi mieli ja vähän väliä kova erektio aivan hävettää olla töis, että jos joku näkee kun housuissa pulittaa ja kun mun penis ei oo pieni niin pullotus oo suuri:) t:Tero 30v
Hei,
Vitamiineilla ja hivenaineilla on joidenkin tutkimusten mukaan vaikutusta miehen erektioon. B3 vitamiinin uskotaan lisäävän verenvirtausta lantion alueella ja näin vaikuttavan positiivisesti erektioon. Erään tutkimuksen mukaan D-vitamiinin vaje altistaa erektiovaikeuksille, joten tällä vitamiinilla lienee myös vaikutusta erektioon. A-vitamiini vaikuttaa seksuaaliseen halukkuuteen sekä voimistaa verenkiertoa, mikä puolestaan ehkäisee erektiohäiriöitä. Hivenaineista Sinkki säätää siittimen typpioksidin tuotantoa, jota tarvitaan erektion synnyssä ja ylläpidossa.

Sinun kannattaa huolehtia riittävästä sooloseksistä seksuaalisten halujesi tyydyttämisessä. Toisinaan elämässä voi olla aikoja, jolloin seksuaaliset halut ovat suuremmat ja toisinaan pienemmät. Mahdollisimman löysien housujen käyttäminen tekee erektiosta vähemmän näkyvän. Toisaalta voi olla niin, ettei kukaan huomaa erektiotasi, vaikka se tuntuisi itseltä siltä.

Terveisin
Annu
9 / 20
KYSY ANNULTA
Sähköpostiosoitteesi (ei pakollinen): Kysymys:
Siirry tästä Kaalimato.com -kauppaan Asiakaspalvelu: Puhelin (ark 9-13) 0400-380566. Noutopiste ja toimisto: Kaalimato.com, Kumitehtaankatu 5 E, 04260 Kerava, Ma-Pe 8.00 - 14.00 Copyright © 2016 Kaalimato.com